Industria considera ca conceptul de „made in India” este directia corecta de luat, pentru a face din India puterea care ar putea fi. Insa, pentru ca initiativa sa fie un succes, trebuie sa fie rezolvate mai intai chestiuni legate de avantajele fiscale, autorizatiile, taxele mari asupra importurilor, impartirea formarii bazate pe forta de munca si dezvoltarea infrastructurii.
In 1984, Oswal Woolen Mills (OWM) din Ludhiana si-a lansat marca de semnatura, Monte Carlo si a transformat sectorul de imbracaminte indian. In timp ce imbracamintea de iarna a fost dezvoltata din lana pura de cea mai buna calitate, cum ar fi lana australian merino (certificata cu sigla Woolmark ), marca a aparut ca prima alegere a maselor cand vine vorba de achizitionarea de produse cu valoare adaugata. Linia de imbracaminte este acceptata ca o tendinta in randul celor de moda. Gama de tricotaje Monte Carlo este compusa din peste 500 de modele pentru barbati, femei si adolescenti. Eticheta marcii „este modul in care ma faci sa simt” este o expresie care reflecta dragostea, caldura si grija pe care Monte Carlo le-a furnizat inca de la inceputurile sale. In 2006, brand-ul a introdus gama Alpha, indrazneata, energica, in randul femeilor . Aceasta si-a marcat, de asemenea, prezenta in Emiratele Arabe Unite, Nepal si Bangladesh, cu puncte de vanzare exclusive. Produsele sunt disponibile on-line acum, pe site-ul dedicat si alte portaluri de comert electronic.
Top 5 pasi pentru a face un succes din „Made in India”
Producatorii ar trebui sa beneficieze de sprijin pentru micsorarea taxelor.
Se impune reducerea taxei mari la importuri.
Accent pe calitatea productiei.
Pentru a obtine o forta de munca calificata, guvernul ar trebui sa promoveze instruirea bazata pe competente.
Producatorilor ar trebui sa li se acorde sisteme de finantare usoara, cu un interes scazut.
Top 5 obstacole in asigurarea „Made in India”
Achizitionarea licentei.
O disponibilitate pentru forta de munca
Facilitati de baza in zonele economice speciale
Indisponibilitatea transportului ieftin.
Politicile de export.