Marirea vanzarilor prin promotii si reduceri

ITP din Militari
Cum influenteaza conditiile meteo starea de functionare a masinii?
mai 30, 2018
Masini de inchiriat Otopeni
Recuperarea dupa vacanta
iunie 15, 2018

Marirea vanzarilor prin promotii si reduceri

Case de marcat

Este o strategie comuna pentru comerciantii cu amanuntul sa utilizeze reduceri sau promotii pentru a creste afacerea. Daca acest lucru este facut in mod corespunzator, reducerile periodice si sezoniere, pot contribui la cresterea cererii in perioade fara vanzare, la stocuri clare, la dobandirea de noi clienti, la garantarea loialitatii clientilor si la cresterea rentabilitatii pe termen lung. Cu toate acestea, o promotie gresit gandita poate defavoriza marca si produsele.

Supermarketurile sunt cunoscute pentru numarul si varietatea ofertelor si reducerilor pe care le aplica in mod regulat pentru a genera volumul mare de vanzari necesare. Din cauza marjelor scazute de vanzare in cazul multor produse alimentare, supermarketurile trebuie sa selecteze tipul corect de promovare sau de reducere care va fi de folos in atingerea obiectivului de vanzari dintr-o anumita perioada a anului. Iata cateva strategii pentru a va ajuta sa decideti care este cea mai buna modalitate de promovare, reducere sau tranzactie pentru implementare, in functie de obiectivele specifice.

Unul dintre obiective ar putea fi atragerea de noi clienti, iar in acest sens, in multe magazine se aplica reduceri temporare ca o poarta pentru vanzarea altor produse decat cele reale oferite. Vanzarile fulger sunt un tip de promovare care permite modificarea pretului unui articol pentru o perioada foarte limitata. Ele pot actiona ca un carlig pentru a atrage noi clienti, conducand cererea instantanee deoarece creaza un sentiment de deficit pentru un anumit element. De exemplu, vanzarea unui gratar in prima zi a verii sau in weekend va atrage noi clienti care sa cumpere si alimente sau chiar sa faca cumparaturile saptamanale .

Un alt obiectiv este pastrarea clientilor deja existenti. Punerea in practica a unui program de fidelizare a clientilor poate fi o modalitate inteligenta de a satisface nevoia clientilor de a economisi pe de o parte si de a construi o conexiune pe termen lung pe de alta parte. Multe magazine ofera un card de membru care califica clientul sa primeasca preturi mai mici si reduceri. Acest lucru il face sa se simta fericiti in ceea ce priveste economiile, fapt care ii indeamna spre si mai multe cumparaturi.

Noile case de marcat cu jurnal electronic doar pe | www.casedemarcat.eu!

Pentru a putea implementa oricare dintre cele doua obiective sunt necesare echipamente performante. Asadar, Atto Soft propune case de marcat in Bucuresti si Galati, dar si programe soft retail care sa va usureze munca. Detalii gasiti accesand https://www.casedemarcat.eu/!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.