Dieta cu continut scazut in carbohidrati

dezavantaje ale alaptarii
Dezavantaje ale alaptarii
mai 23, 2018
ITP din Militari
Cum influenteaza conditiile meteo starea de functionare a masinii?
mai 30, 2018

Dieta cu continut scazut in carbohidrati

dieta pentru slabit

Există multe tipuri de diete cu conținut scăzut de carbohidrați, iar studiile arată că pot aduce o scădere în greutate și o îmbunătățire a starii de sanatate.

Acesta este un plan de masă detaliat pentru o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați. Veti afla ce trebuie sa mancati si ce trebuie sa evitati pentru a pierde cateva kilograme in plus.

Este indicat sa consumati:

Carne, pește, ouă, legume, fructe, nuci, semințe, lactate cu conținut ridicat de grăsimi, uleiuri sănătoase și poate chiar niște tuberculi și cereale fără gluten.

Nu este indicat sa consumati:

Zahăr, grâu, uleiuri de semințe, grăsimi, produse cu conținut scăzut de grăsimi și alimente prelucrate.

Alimentele de evitat

Ar trebui să evitați aceste alimente, în ordinea importanței:

Zahăr: băuturi răcoritoare, sucuri de fructe, agave, bomboane, înghețată și multe altele.

Grâne: grâu, orz și secară, pâinea și pastele făinoase.

grăsimi: Uleiuri hidrogenate sau parțial hidrogenate.

Uleiuri de semințe și legume Omega-6: uleiuri de semințe de bumbac, de soia, de floarea-soarelui, de struguri, de porumb, de șofrănel și de canola.

Îndulcitori artificiali: Aspartam, zaharină și acesulfam de potasiu.

Produsele Diet și Low-Fat: Multe produse lactate, cereale, biscuiți etc.

Lista cu alimente cu conținut scăzut de carbohidrați

Ar trebui să vă bazați dieta pe aceste alimente reale, neprelucrate și cu un conținut scăzut de carbohidrați.

Carne:

  • Carne de vită, miel, carne de porc, pui și altele

Pește:  

  • Somon, păstrăv, eglefin și multe altele.

Ouă:

  • Ouăle simple, de tara, sunt cele mai bune.

Legume:

  • Spanac, broccoli, conopida, morcovi si multe altele.

Fructe:

  • Mere, portocale, pere, afine, căpșuni.

Nuci și semințe:

  • Migdale, nuci, semințe de floarea soarelui etc.

Brânză cu conținut ridicat de grăsime:

  • Brânză, unt, cremă, iaurt.

Grăsimi și uleiuri:

  • Uleiul de cocos, unt, untură, ulei de măsline și ulei de ficat de pește de cod.

Radacinoase:

  • Cartofi, cartofi dulci și alții.

Cereale fără gluten:

  • Orez, ovaz, quinoa și multe altele.

Legume:

  • Linte, fasole neagra, fasole pinto, etc.

Ciocolata neagra este bogata in antioxidanti si poate oferi beneficii pentru sanatate daca o mancati cu moderatie. Insa atât ciocolată neagră cat și alcoolul va împiedica progresul in cura de slabire dacă mâncați / beți prea mult.

Lasă un răspuns

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Acest site folosește cookie-uri. Acceptați sau refuzați cookie-urile. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor referitoare la cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri. Pentru alte detalii, va rugam sa accesati pagina Politică de Confidențialitate.